woensdag 31 december 2008

Oudejaarsdag 2008

Oudejaarsavond 21.49. Uiterst moe maar voldaan zitten we op de bank.
Door onze garage heeft de afgelopen dagen een frisse wind gewaaid. Muren zijn gewit, nieuwe kasten zijn gebouwd, oude ballast is afgevoerd.
Tussendoor hebben we van Tarzan in het circustheater in Scheveningen genoten en gezellig op de pier gegeten.
Vandaag nadat K. van zijn laatste voorstelling dit jaar gehaald was op de valreep nog een paar oliebollen gescoord niet bij Richard Visser want die was al binnen (en vanmorgen was de rij echt te lang) maar bij nr 5. van de AD lijst in Schiedam.
Het is maar goed dat het gekochte aantal bij thuiskomst bij lange na niet in de zak bleek te zitten want van deze bollen krijg je maagproblemen.
Vanavond maken we er een lekker buisavondje van, kijken naar de programma's waar wij zelf zin in hebben. K. die het gelukkig niet zo heeft op buitenlopen en met vuurwerk gooien gaat tussendoor even gedag zeggen bij wat vriend(inn)en in de wijk.
Het vuurwerk wat vanavond in Rotterdam plaats vind ga ik wel vanaf het scherm bekijken, bij nader inzien is het buiten toch te koud.

2008 was:
Herstel en Balans en verbeterde conditie, weer een haarlengte die ik zelf bepaal, het eerste van de vijf jaar hormoontherapie waardoor ik mijzelf nogwel eens in de weg kon zitten, maandelijks een spuit Zoladex waar ik verder weinig last van heb, rompoedeem waarvan ik niet meer verwacht dat het verdwijnt, gratis opvliegers die schelen in het hoogzetten van de verwarming, af en toe het kankerangstspook om de hoek die ik snel weer weg stuur, Mexico, samen met K. naar Turkije, kampeervakantie in Spanje, met M. genoten in Rome, tijdens de zomermaanden weer aan het werk geweest, Leontien's Lady's Ride, Doe Maar, Nordic Walken en terasjes, dierbare vriendschappen, verloren contacten, volgens de buitenwereld open en vrolijk, innerlijk toch regelmatig gesloten en verdrietig, gestegen energieniveau, overvallende vermoeidheid, kredietcrisis jammer maar helaas, onaflatende steun van M., heel veel avonden met twee aan tafel, trots op K. in de Winterkoningin.

Lieve bekende en stille bloglezers van Urk, Gorredijk, Maarssen tot Doetinchem ik wens dat 2009 jullie heel veel liefde, gezondheid en geluk mag brengen.
Fijne jaarwisseling, gezellig met je gezin, met familie, vrienden of gewoon met jezelf denkend aan die speciale geliefde die je verloren hebt. Wie weet wat 2009 in petto heeft.

Car

3 opmerkingen:

Mir zei

Een opgeruimde garage is een opgeruimd hoofd, is een opgeruimd begin!En da's altijd een goede start1 2008 was veel beter dan 2007, het was een jaar van vooruitgang, soms terugkijken, maar steeds een stapje verder, soms een stapje achteruit, maar grotere vooruit. En da's goed. 2009 wordt weer beter. Vergeten hoeft en kan niet, doorgaan mag en kan wel! Kus!

Anoniem zei

Lieve Car,
Wat heb je een mooi stukje geschreven, een terugblik op 2008! Ik hoop dat 2009 voor jou/jullie een fantastisch jaar gaat worden!
Ook ik ben heel blij met onze vriendschap en hoop dat het tot in lengte der dagen blijft bestaat!
Dikke kus

Anoniem zei

Lieve Car,

Ik wens je voor 2009 veel warmte, liefde en vooral gezondheid toe!

Liefs Riet

(die ook nog regelmatig even leest op je blog...)