maandag 22 december 2008

Kerstgroet uit Schiedam

Lieve lezers van mijn blog en hyves vriendjes & vriendinetjes,

Hebben jullie onze kerstkaart dit jaar gemist ? Dacht je dat ik jullie vergeten was ?
Het laatste klopt niet het eerste wel.
Ik had totaal geen zin om kaarten te schrijven en ook M. of K. voelde zich niet geroepen om deze taak over te nemen.
Had me er toe kunnen zetten en stapels kaarten snel kunnen voorzien van onze naam en voor het gemak met een sticker kunnen beplakken, maar zelfs daar had ik geen zin in.
Onze kerstkaart aan jullie hangt denkbeeldig als lichtje voor Sophia in de boom die voor het Sophia Kinderziekenhuis staat.
Die van jouw aan ons siert nog enige dagen onze trap.

Via deze weg willen wij iedereen hele gezellige feest of vreetdagen toewensen met hen die je lief zijn.

Voor het komende jaar 2009 lol en vooral gezondheid toegewenst.


liefs
M, K & Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel goed hoor. Zou willen dat ik ook eens bij dat voornemen kon blijven. Ik ben toch weer braaf gaan ztten schrijven en denk er weer bij dat dit toch echt het laatste jaar was.

Hele fijne dagen.