woensdag 2 januari 2008

Happy Newyear

En dan is 2008 begonnen, ik heb er de afgelopen dagen een beetje op lopen wachten en ben erg benieuwd naar de nieuwe uitdagingen die gaan ontstaan.
Voor K. het jaar waarin hij voor zijn gevoel eindelijk echt uit kan gaan en misschien wel aan zijn laatste middelbare schooljaar gaat beginnen.
Voor M. wederom een overname in het vooruitzicht.
Ik ga voor meer leven in de brouwerij. Opbouwend verder.

Mir en W zijn letterlijk met opbouwende werkzaamheden bezig. Sinds kort is hun blog in de lucht.

De kerstdagen zijn hier rustig verlopen.
Eerste kerstdag hadden mijn ouders voor het eerst sinds jaren tijdens de kerst hun beide dochters inclusief aanhang weer eens om zich heen. W. en Mir hadden voor een heerlijk diner gezorgd.
De rest van de week was M. vrij en hebben we vooral heel veel geslapen en aangekeutelt.
Een week achter elkaar met minimaal drie aan tafel, het lijkt zo gewoon maar zeker sinds de verhuizing naar Nieuwegein geen gegeven meer.
Oudejaarsavond was hier in de omgeving erg onrustig, veel groepjes jongeren die rondliepen met vuurwerk, bushokjes in de omgeving zijn ontdaan van glas.
Het was ook onrustig in mij, van mij mocht er een streep door 2007 en kon 2008 nu echt beginnen. Was een beetje een emodoos.

Nieuwjaarsdag hebben we de kerstboom naar buiten gegooid en 's avonds heeft M. nog een keer voor mijn ouders zijn overheerlijke hertenbiefstuk gemaakt.

En dan blijkt vandaag dat Rebecca op nieuwjaarsdag is overleden.
Ik heb het de afgelopen weken aan voelen komen maar toch was het vandaag schrikken toen ik het berichtje van haar vader op haar blog las.
Er zijn geen woorden voor als ouders hun nog zo jonge dochter moeten verliezen.

Car

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Was inderdaad schrikken om te lezen over Rebecca. Weet effe niet wat ik daar over moet zeggen.
In ieder geval een dikke knuffel voor jou.
Liefs,
Linda

Anoniem zei

De schrik blijft groot, ook al zagen we het aankomen.
Op Texel leek het nog zo goed te gaan en dan ineens zo'n snelle achteruitgang en nu dus haar overlijden.
Lesley en ik gaan morgen naar de crematie.

Liefs, Jetty