zondag 13 januari 2008

Afspraak bij Viva la donna en NY event

De eerste week Herstel en Balans zit erop. De kop van 13 weken is er af.
Donderdag was de eerste lange dag en vooral door alle verhalen van de deelneem(st)ers vrij intensief. Ik vond het dan ook heerlijk dat mijn mannen 's avonds afspraken hadden en ik het rijk alleen had.

Vrijdagochtend schrok ik wakker, ik had me verslapen.
K. nam de situatie waar en had zich met zijn snotterige hoofd nog eens omgedraaid, school was allang begonnen.
Ik had om 11.00 afgeproken in Den Haag bij Vivaladonna , i.v.m. de slechte parkeermogelijkheden had ik me voorgenomen om maar met het openbaar vervoer te gaan.
Ik heb hen benaderd met de vraag of we iets voor elkaar kunnen betekenen in het kader van mijn reintegratie.
Er volgde een leuk gesprek met de oprichtster waarin we hebben afgesproken dat ik vanaf volgende week voorlopig een dagdeel per week met haar mee ga lopen.
Leuk om weer met iets nieuws te gaan beginnen.

Dit weekend vond het newyear event van M. zijn werk plaats.
Vanaf 12 uur rondleiding door het nieuwe pand, vervolgens in Oud Londen ontvangst, show en diner.
Ongeveer 300 mensen liepen er rond waarvan voor mij heel veel onbekend waren.
Mensen die vroegen of ze me nog nooit gezien hadden (oh nee, mijn haar zit anders...) en de vraag die tijdens dit soort feestjes altijd gesteld wordt "wat doe jij voor werk" (het volgens mijn moeder meest ondergewaardeerde beroep huisvrouw krijg ik niet over mijn lippen dus werd het oh even niets...) .
Toen de band en DJ in de loop van de avond begonnen te spelen werd het me te druk en ben ik afgetaaid.
M. heeft toen maar voor twee gefeest en hoorde ik om half zes naast me in bed kruipen.

Car

Geen opmerkingen: