woensdag 22 augustus 2007

Nog even in de wacht

Ik had me ingesteld op het feit dat de bestralingen afgelopen maandag opgestart zouden worden.
Maandag hadden ze in het ziekenhuis laten weten dat ik dinsdag te horen zou krijgen of de simulatie vandaag aansluitend aan de uitleg plaats kon vinden.
Het verwachtte telefoontje bleef echter uit.
Het is te druk, de simulatiedatum is nu vastgesteld op volgende week woensdag 29 augustus waarna de eigenlijke bestralingen vanaf maandag 3 september plaats gaan vinden,
Volgens het protocol was beginnen met bestralen 3 a 4 weken na de laatste chemo de bedoeling nu worden het er 7 !
Moet er maar niet te lang bij stil staan of dit gevolgen zou kunnen hebben.

Car

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gek toch dat alles per ziekenhuis verschillend is. Hier is het protocol (zo werd mij medegedeeld) 4 à 5 weken na de laatste chemo starten met de bestraling.

Anoniem zei

He, meid, wat vervelend! Je houdt toch rekening met een bepaald schema hè?! Nu ben je weer langer bezig. Kun je je huisarts geen druk laten zetten op de Daniel, dat het toch eerder kan? Ik heb zelf nog 2 chemo's te gaan, maar ga na jou informatie morgen bellen met de secretaresse van de radiotherapeut om mijn einddatum van de chemo door te geven. Kunnen ze i.i.g. alvast gaan plannen...
Liefs, Diana

Anoniem zei

Reactie van Car voor Diana:

Ik heb er voor gekozen om niet naar de Daniel te gaan maar om de bestralingen in het Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft plaats te laten vinden.
Momenteel kan je in Schiedam zelfs al niet meer kiezen omdat de Daniel capaciteitsproblemen heeft en je automatisch naar Delft wordt doorverwezen.
Nu nog schema's omgooien heeft mijnsinziens geen zin. Ik had van te voren de afspraken vast moeten laten leggen.
Voor lotjes die na mij komen weer iets om op te letten.