vrijdag 24 augustus 2007

Kale vrouw gezocht


Voor K. hou ik de figuratierolletjes in de gaten. Vanavond kwam de nieuwsbrief van de castingstudio binnen.
Ze zijn net iets te laat, ik heb sinds een ruime week een gloed van bruin haar en die ga ik er voor € 250,- euro echt niet afhalen.

Car

DRINGEND: Kale vrouw gezocht voor film Dirty Mind

Naar aanleiding van een opname op dinsdag 28 augustus 2007 te Bonheide voor de film Dirty Mind (film met Wim Helsen, zie foto) is Casting Studio op zoek naar een kale vrouw, of een dame die bereid is zich kaal te scheren, tussen de leeftijd van 30 en 45 jaar voor een 'operatie'-scene.De kandidaten dienen beschikbaar te zijn op dinsdag 28 augustus 2007 tussen 7u en 18u (voorlopige uren), de juiste uren worden nog bepaald. Voor de edelfiguratieprestatie zal je 250 euro ter plaatse betaald worden.Stel je kandidaat door, tegen ten laatste maandag 27 augustus 15u, enkele recente foto's en contactgegevens (naam, telefoonnummer, adres, geboortedatum, lengte en confectiemaat) door te mailen naar brigitte@castingstudio.com met vermelding van 'kale vrouw'.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha, jeetje, was wat voor mij geweest, maarja, het is al dinsdag en ik ben nog herstellende van de operatie.... Er staat niet of het goed is als je een borst mist...

Anoniem zei

Hey hey
Ik heb even op je weblog rond gekeken, ik kwam hier via Jetty. Ik ben ook een lotgenoot, maar ik ben verder in de tijd, ik kreeg de diagnose op 22 september 2003, een datum die in mijn ziel gegrift staat.Ik vind je heel moedig en herken veel van de dingen die je op je log schrijft. Met het UWV heb ik gelukkig niet veel te maken gehad. Ik heb een lieve bedrijfsarts ( Hij heeft zelf ook kanker gehad),die de keuring voor zich uit schoof. Maar wat een dikke oen die keuringsarts. Ja hoor je hebt geluk dat je borstkanker hebt gekregen. Sommige mensen zijn echt te dom. Ik heb op zo'n opmerking wel eens gereageerd met: Ruilen???? Dan schrikken de mensen en zeggen dat dat de bedoeling niet is. Ik wil je verder heel veel moed en vertrouwen wensen en liefs van Jessy