dinsdag 14 augustus 2007

Auto

Na drie maanden ben ik vandaag weer alleen in de auto gestapt.
Gelukkig kan de wereld weer groter worden.
Nog wel in een leenauto van de garage want die van mij vond het nodig om afgelopen vrijdag voor een stoplicht de geest te geven.
Gelukkig was M. op dat moment de bestuurder en kon hij hem naar de kant duwen en regelen dat hij weggesleept werd richting garage.
Waarschijnlijk nog een gevolg van de eerdere aanrijding die ik eerder dit jaar met mijn chemohoofd veroorzaakt had. Na de reparatie was er net 100 km mee gereden dus een echte testrit had hij nog niet achter de rug.

Ik heb de afgelopen maanden niet altijd zin gehad in vrnl. telefonische uitleg en info over hoe ik me voelde, diegene die de chemomist zullen herkennen of zelf wel eens iets aan de hand hebben gehad zullen dat zeker begrijpen.
M. heeft zijn best gedaan om dat stukje over te pakken.
Denk dat de weblog een hele goede infovoorziening is (geweest en zal zijn) die soms nog wel verder gaat dan dat je normaliter zou vertellen. De ene weet hierdoor naar zijn gevoel iets teveel en een ander iets te weinig.

Car

(p.s. Pleun ik was dus echt niet thuis, we hebben hier ook nog een werkende voicemail !)

Geen opmerkingen: