vrijdag 5 maart 2010

Week om voordat ik er erg in had

Ik zag er best wel een beetje tegenop, twee weken gescheiden van M. en daarvan ook nog een week helemaal alleen thuis. Het is echter omgevlogen voordat ik er erg in had. De films die alleen ik wil zien staan nog steeds ongezien op de harddisk en menig ander thing to do in ongedaan gebleven.

Even een weekje met niemand rekening houden, niet hoeven zorgen, is denk ik wel goed om dat af en toe weer te ervaren.
In de loop van de morgen heb ik er voor gezorgd dat het huis opgeruimd was, bloemetje op tafel, boodschappen gedaan en appeltaart in de oven.
Man 1 K., stond om iets voor drieen voor de deur. Waarschijnlijk onder invloed van een dodelijke vermoeidheid (hij was aardig wit) kon hij het bijna niet voor elkaar krijgen om zijn moeder normaal gedag te zeggen. Hij was op. Waarschijnlijk erg weinig geslapen afgelopen week :)
Veilig thuis kan je dan instorten. Puberaal gedrag zullen we maar denken.
Koffer is neergegooid, snel onder de douche en op naar zijn schone bed, waar hij nu heerlijk ligt te slapen.
Ben bang dat het diner wat ik voor vanavond in huis heb gehaald niet aan hem besteed is. Ik pak wel alleen een boterham en ga alsnog de niet geziene film bekijken :).
Hoop dat man 2 die morgenavond thuis komt iets blijer is om me weer te zien.

Car

Geen opmerkingen: