zondag 6 september 2009

2 weken bos

Een beperkte ruimte, niet al te veel indrukken en twee weken leven in de buitenlucht.
Dat bevalt me wel. Met enige weemoed hebben we dan ook vandaag de caravan terug gebracht naar de winterstalling. Hij zal er niet meer uitkomen dit jaar. Het was heerlijk om er toch nog een aantal dagen in door te kunnen brengen.
De eerste dagen heb ik samen met Mandy doorgebracht, beetje fietsen, lezen en eten en tussendoor veel praten. 's Nachts heerlijk slapen door de sterk gedaalde temperatuur, van nachtzweten was zoals thuis geen sprake.
Op kasteel Amerongen genoten we van de tranentrekkende film Bridge Flight.
Van the Ride for the Roses die we op 30 augustus in Lingewaard reden had ik me van te voren meer voorgesteld. De gezelligheid zoals we gewend zijn tijdens de Ladies Ride en het zonnetje onderweg ontbrak als toerfietser enigzinds.
Jammer, de opbrengst voor het KWF waar het uiteindelijk om ging was gelukkig wel goed.

Vanaf woensdag mocht M. ook nog een paar dagen van het campingleven genieten evenals een collega en zijn vrouw die gezellig een paar dagen naast ons stonden.
Vrijdag trouwden R. & R. vanaf Ginkelduin en mochten we meegenieten tijdens deze bijzondere dag in hun leven.

En dan nu weer thuis, waar de caravan nog steeds niet voor de deur kon komen, de zandhopen voor de deur zijn de komende maanden nog niet weg. De gemeente Schiedam is vast een record aan het breken, een jaar lang een zandhoop ipv straat.
Voor het EVA project wat afgelopen week van start is gegaan moet ik de komende weken het aantal opvliegers registreren. Door de hitte die ik ervaar nu ik weer binnenshuis ben zal dat niet al te lastig zijn.
Thuisgekomen lag daar ook het bericht dat mijn opleiding ivm te weinig aanmeldingen voorlopig nog niet van start gaat. Woensdag gaan we praten over de mogelijkheden.
Jammer ik had me er zo op verheugd.

Vanaf morgen gaat K. daadwerkelijk met zijn opleiding beginnen en ga ik proberen weer in een ritme te komen.
De vakantieperiode is nu echt voorbij.

Oh ja zo na de vakantie, zijn er hier nog lezers die in hun vrienden en kennisenkring een mailtje rond willen sturen om de lotenverkoop en de komende Pink Woman Weekenden onder de aandacht te brengen ? Jolanda heeft zoveel mensen om zich heen weten te verzamelen dat ze teveel op ons voorloopt :)
Neem even contact met me op. Dan stuur ik je e.e.a. toe.
Ik heb in dit kader een radio intervieuw en een presentatie bij de Sterke Vrouwen Ploeg in Schiedam gepland.

Car

1 opmerking:

Jetty zei

Een troost.... Een jaar is zo voorbij... Voor je het weet zit je weer lekker in je caravannetje.. ;)