vrijdag 25 september 2009

Zomaar een update

Het is nog steeds een zandboel bij ons voor de deur.
Met gravel is een noodweg aangelegd waar dagelijks vrachtwagens over op en af rijden een stofwolk achterlatend die zich nestelt op onze ruiten en deuren.
We hebben ons er maar op ingesteld dat dit nog wel even zal duren, eerst moeten andere delen van de wijk klaar en dan wordt bij ons pas de straat afgemaakt.
Onze eigen oprit is in de tussentijd wel uitgezocht maar met het plaatsen wachten we nog maar even i.v.m. het kapotrijden door de vrachtwagens.

De afgelopen weken hebben in het teken van de komende PinkWoman Weekenden van Angelsfound gestaan.
Ik ben met Mandy twee dagen naar Zweifall geweest om met de overige vrijwilligers af te stemmen. Het was erg gezellig en het werd zelfs zo laat dat ik vervolgens in het vreemde bed de slaap niet meer kon vatten.

Vorige week vrijdagavond waren we ter promotie van de PinkWoman weekenden en de loterij te gast bij Bieneke van Wely van de Goudse omroep. We werden allerhartelijks ontvangen in een pand op de Grote markt door Bieneke en de technicus, die zich excuseerde omdat hij zijn gebit niet in had.
Anderhalf uur mochten we live op de radio vertellen over onze ervaringen rond borstkanker en ons werk voor Angelsfound.

Ik heb verschillende vrouwen bereid gevonden om loten via hun eigen netwerk voor ons te verkopen, posters en loten zijn langsgebracht waar weer leuke gesprekken uit voortvloeide.
Meiden als jullie dit lezen nogmaals dank.
Verder heb ik heel veel vrouwen gelukkig mogen maken met een uitnodiging voor de weekenden. Vele hartverwarmende mailtjes waren het gevolg wat mij weer aanzette om er nog meer (toch voor mij nog schaarse)energie in te steken.

Maandag a.s. gaan we naar het PinkRibbon Gala in het roze verlichte Carre, in de hoop nog een galajurk te scoren zijn we afgelopen week nog even naar Arnhem gereden.
Mijn cursus die ik voorafgaand aan het doorgaan van de opleiding Healthcoach mag volgen is ook begonnen.

Ook was M. nog even jarig, dit jaar zat Abraham nog net niet op de stoep. Wel kreeg hij een fantastisch cadeau van zijn schoonmoeder waar hij nog vele jaren tijdens het uitvoeren van zijn grote hobby gebruik van zal kunnen maken.
Ik ga niet verklappen wat, mochten jullie willen raden ik lees het wel.

Eindelijk ben ik ook maar eens achter mijn bloeduitslag aangegaan die weken geleden geprikt was om te bekijken of ik goed in de overgang bleef. Ik wist het antwoord eigenlijk al maar wilde het nog even niet horen. Jullie voelen hem waarschijnlijk al aankomen, mijn hormoonwaarden zijn aan het oplopen. Niet echt geheel de bedoeling in het kader van de hormoontherapie.

Tussendoor moet ik echt af en toe even een dagje niets plannen, de boog staat nog steeds al snel veel te snel gespannen. De stess die deze toch positieve activiteiten met zich mee brengen brengt me nog steeds heel snel uit mijn evenwicht.
Multitasken waar ik vroeger zo ster in was blijkt steeds weer een probleem. Soms lijkt het of ik niet geinteresseerd ben, is het niet ik kan me nog steeds niet op meer dan een ding concentreren.
Moet ik toch nog een oplossing voor zien te vinden, mijn belastbaarheid moet echt nog verder omhoog.

En dan weet mijn buurvrouw een andere nieuwe buurvrouw te vertellen dat ik huisvrouw ben, heb het maar even zo gelaten ook al lag het om mijn tong om te zeggen: ja maar niet geheel uit eigen vrije wil

Car


Geen opmerkingen: