donderdag 15 oktober 2009

Trailer Komt een vrouw bij de dokter



Enige jaren geleden las ik tijdens een zomervakantie bij de caravan het boek Er komt een vrouw bij de dokter van Kluun. De buurvrouw wees me erop dat ik het vast niet droog zou houden als het einde van het boek nadert.
Ze had helemaal gelijk.
Kluun die in het boek de personage Stijn is vond ik een lul, de tranen liepen over mijn wangen.
Toen wist ik nog niet wat ik nu wel weet, wat de diagnose en behandelingen van kanker met je kunnen doen.
Morgen komt mijn "eigen niet met Stijn te vergelijken man*" die deze week aan zijn nieuwe baan is begonnen en op een saaie eenpersoons-hotelkamer heeft gebivakeerd na een weekje Brussel weer thuis.
De eerste week vrijgezellig zit er dan op, echt tegengevallen is het me niet, ik heb me wel vermaakt.

26 november gaat de film in premiere.

Ik ga de film met een aantal lotgenoten bekijken. Vrouwen onder elkaar, met nog wat toevoeging van anti-hormonen, dat jankt lekker.

Car

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hej Car,

Ik heb niet het lef om de film met zijn allen te gaan bekijken! Het is me denk ik nog te vers. Ik ga wel met een vrindin naar Ladys Night in onze bios of in Pathe. Hou het ook niet droog hoor, maar is niet in groepsverband.

daisy zei

O wat heb ik gehuilt tijdens het lezen van dat boek.