woensdag 10 september 2008

Nog niet los

Ben ik al los van mijn werk ?
Nee, maar dat wordt wel hoog tijd want ik heb ruimte en tijd nodig om mijn hoofd leeg te maken en om te kunnen overdenken.
Geheugen en concentratieproblemen spelen me parten.
Afspraken vergeet ik zelfs m.b.v. mijn agenda, er komt momenteel weinig uit mijn handen.
Mijn potentiele werkgever heb ik de afgelopen twee weken vertelt dat ik besloten heb om het bijltje er bij neer te gooien.
Het was lastig om zonder al te veel op details in te gaan uit te leggen waarom ik het op dit moment niet trek. Ik kan momenteel ook steeds slechter verwoorden wat ik nu eigenlijk bedoel.
Het ene moment heb ik het heel helder voor ogen en het volgende moment is het totaal weg.
Op het verzoek om e.e.a. nogmaals te overdenken ben ik dan ook niet ingegaan ook al streelt het wel mijn ego dat ze het jammer vinden dat ik vertrek.
Hoe lastig ik het ook vind om de boel de boel te laten toch heb ik een eind datum van 1 oktober gesteld.

Gelukkig vind ik ook in deze periode weer zoveel herkenning bij lotgenoten. Af en toe ga je anders toch echt even twijfelen aan jezelf.

Merk dat zodra ik naar buiten ga, lekker in beweging en met leuke dingen bezig ben, mijn hoofd weer vrij snel leeg is en ik steeds meer van die momenten kan genieten. Leven in het NU noemen ze dat toch ?
Genoten van het concert van Lionel Richie (waarbij ook Trijntje Oosterhuis van de partij was) afgelopen weekend in het Gelredome, en afgelopen maandag weer heerlijk gelopen met de meiden en onze Nordic Walking stokken gewoon hier in het Bergsche Bos.
Wat kan heel eenvoudig glibberen over een modderpad en een beetje lachen toch goed werken.

Car

1 opmerking:

Mariska zei

Gewoon even een knuffel voor jou!!