maandag 15 september 2008

Controle en emotioneel lichaamswerk


Mocht vandaag weer eens naar mijn driemaandelijkse controle toe, dit keer bij een jonge assistent van de chirurg. Alles oke maar dat wist ik zelf eigenlijk ook al.
Meer dan een beetje voelen wat ik volgens mij zelf ook heel goed kan wordt er tijdens dit soort controle's niet gedaan.
Ga de chirurg dan ook van mijn dokterslijstje schrappen.
Ik heb er vertrouwen in dat mocht er zich iets ontwikkelen ik dat zelf voel en anders te zien zal zijn op de jaarlijkse echo of mammografie.
Het wandelen op maandag gaat lekker, net als vorige week hebben we vandaag weer twee uur gelopen onderweg genietend van mooie plekjes zomaar hier in de nabije omgeving.
De afgelopen weken heb ik een proefles Mindfulness gevolgd ben naar een info dag over NLP geweest en heb een proefles emotioneel lichaamswerk meegemaakt.
Van het emotioneel lichaamswerk wat veel weg had van een combinatie van dans en joga kwam ik helemaal blij en opgeladen thuis.
Vanavond de knoop doorgehakt, ik heb me opgegeven voor de 13 lessen emotioneel lichaamswerk.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Carla, wat bijzonder dat ik nu een keer mag reageren op jouw blog. En mooi dat ik deze nu mag lezen. Voor mij is alles goed afgesloten en ben ik nu collega-af voor M. en voor jou blijf ik gewoon je mailmaatje, je maatje op afstand die af en toe nog stil staat bij wat ik ooit heb gevoeld, kanker hebben. Ik vond het bijzonder, het heeft me veel gebracht. Vanavond sprak ik een meneer die over mijn krullen begon, en toen liet ik een foto zien van toen ik nog kaal was. Ongelooflijk wat een mooi en intens gesprek.
Dank je wel voor ons contact, we spreken snel weer af. Groeten voor je mannen.
Liefs
Anita

PS. ik ga steeds een stukje van je lezen.