maandag 29 september 2008

Los van alles in Rome

Maandagmorgen zittend aan onze keuken tafel, de afgelopen week overdenkend.
We hebben samen een paar fantastische dagen in Rome doorgebracht.
Heel veel gelopen, op terrasjes gezeten genietend van de overheerlijke Italiaanse koffie en de zon, heerlijk gegeten, zowel mensen als gebouwen bekeken en 's avonds moe maar zeer voldaan op tijd in ons "kloosterbed" in slaap gevallen.
Echt weer helemaal los van alles wat ons in het dagelijks leven bezig kan houden. Ondanks de drukte die een stad als Rome met zich meebrengt even afgesloten van alles, niet bezig met wat er elders op de wereld gebeurd of wat er nog kan gaan gebeuren. NU was het woord.
Van een update van het vakantieblog is dan ook niets gekomen.

En toen vrijdag op naar het hotel waar het feest gehouden zou worden wat ons tot deze week Rome had gebracht.
Het gedeelte wat zich in Italie afspeelt van het boek Eten, Bidden, Beminnen had ik net uit toen bleek dat M. net als Nout Wellink alvast aan zijn reis terug naar huis moest beginnen.
Door alle onrust rondom Fortis moest er zakelijk gehandeld worden.
En zo zaten we gisteravond "feestend" op onze eigen bank op zoek naar Joseph te kijken.
Terug in real-life waar na dinsdag als ik mijn werkzaamheden aan een accountantskantoor heb overgedragen mijn zoektocht naar wat ik nu echt wil en kan gaan doen gaat beginnen.

Car

Geen opmerkingen: