zondag 13 juli 2008

Doe Maar en Leontien's Ladies Ride

Zaterdagavond even 27 jaar terug in de tijd. Doe Maar in de Kuip.
Toen 15 jaar (raar idee, even oud als mijn zoon nu) mijn eerste concert in de veilinghallen in Bleiswijk, mijn zus thuis op de bank die mocht met haar 11 jaar nog niet mee.
Nu stonden we daar samen heerlijk mee te galmen op al die bekende nummers die flink waren weggezakt maar bij het horen van de tonen als vanzelf weer boven kwamen drijven.
Zou mijn uit het oog verloren vriendin Ingrid ergens gestaan hebben ?

Zondagmorgen weer vroeg uit de veren om Leontien's Ladies Ride te gaan rijden.
Tesamen met 5000 andere vrouwen gaan we een fietstocht maken in de omgeving van Rotterdam.
Bij pa en ma was het afspreekpunt waar de fietsen werden aangevoerd. Boven op de auto of per aanhanger.
Vlak voor het vertrek
Leontien zelf voorop.

Rusten langs de IJssel

Lunch en een heerlijk haring bij Kaat Mossel

Bij terugkomst met Leontien en alle Branie-Babes op de foto (foto hoogst persoonlijk gemaakt door de moeder van Leontien)

En dan staan de hulptroepen weer klaar om ons naar huis te vervoeren.

Moe maar uiterst voldaan zit ik nu op de bank, volgend jaar zoals afgesproken de 65 kilometer dames ?

Car

p.s.
Maandagmorgen nog nagenietend van gisteren bladerde ik terug in mijn blog en wat bleek gisteren was het precies een jaar geleden dat ik mijn laatste chemo kreeg. Ook toen plaatste ik een actie foto. Vind die van dit jaar een stuk beter.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Driemaal gefeliciteerd nu dus! Knap hoor, petje af meiden!
En het duimen voor goed weer heeft geholpen!
Liefs, Diaan

Mir zei

Kan niet meer lopen van de pijn in mijn benen na dit "tropen"weekend. Maar het was wel heeeel erg leuk allemaal. Voor 65 moeten we dan wel een beetje trainen, maar daar hebben we nog tijd genoeg voor.

Anoniem zei

Ben trots op jullie...!
En zoals ik bij Mandy ook al schreef, ook wel een beetje jaloers hoor.
Een betere manier om je 'jubileum' te vieren kan je toch niet bedenken.
Liefs,
Linda

Anoniem zei

Hoi Car
Fijn dat je de Ladies Ride ook helemaal hebt uit gereden.
Ik vond het een fijne tocht, het weer was prima en de verzorging perfect. Samen met Jolanda heb ik een waanzinnige dag gehad. En wij willen ook weer, maar 65 kilometer??? 35 vonden we al een heel uitdaging!
Groetjes Mieke

Anoniem zei

Hoi Car,
Ik heb wel naar je uitgekeken gisteren maar heb je niet gezien (gek hè tussen zo'n grote club vrouwen :-) )
wat een belevenis ik vond het echt een superdag de ladies ride, en wat een sportieve gedachte 65 km volgend jaar.
Ik wil wel weer, maar gewoon 35 km hoor.
liefs,
Jolanda

Anoniem zei

Wat een kanjer ben je toch ook. Ik kijk er waanzinnig naar uit om je vrijdag te zien. Topwijf !!!