zondag 28 februari 2010

Alle mannen de deur uit


En dan is het zondagochtend en zijn mijn mannen echt allebei de deur uit en ben ik voorzover ik me kan heugen voor het eerst sinds jaren echt een week helemaal alleen in huis.
M. heeft afgelopen week zakelijk in Buenos Airos (Argentinie) gebivakkeerd en gaat vandaag verplaatsen naar Sao Paulo (Brazilie).
Ondanks het zakelijke aspect voelt het voor hem als een betaalde vakantie met als reisgezel in dit geval niet wij maar een halal collega.
In zijn lange mails en via de skype heeft hij heel wat te vertellen over zijn belevenissen daar in de zon. In Argentinie is het vier uur eerder en dan moet je echt je wekker zetten als je vlak voor het vertrek van K. nog even gedag wil zeggen via skype. Wij met ons gebruikelijke eitje en ju'tje op zondag hij daar alleen in een hotelkamer.
K. is net door de vader van een vriendin opgehaald om over twee uur vanaf Schiphol naar Istanbul te vertrekken. Een week vanuit zijn HTRO studie georganiseerd.
In ons regenachtige Nederland, hier komt het momenteel weer met bakken uit de hemel, heb ik de komende week redelijk volgepland om niet teveel tegen mezelf te gaan praten.
Vandaag ga ik alleen op meubeljacht om vervolgens bij mijn ouders aan te schuiven en morgen ga ik dan eindelijk met Jacqueline op pad zodat ik een beter beeld heb wat er momenteel te koop is en wat ik leuk vind.
Mijn smaak verschilt erg van die van Jacqueline, toch gaan we na maanden aandringen van haar kant samen een kijkje nemen bij het ETC in Nieuwgein.
Afgelopen maanden hebben we in de designhoek weer eens rond gekeken wat we mooi vinden. Een grove keuze was gemaakt maar achteraf vraag ik me echter steeds meer af of ik de designprijzen en bijbehorend comfort nu wel echt zo leuk vind.
Een nieuw project is dus geboren: Car serieus zelf op meubeljacht

Car

1 opmerking:

Jetty zei

Zooo, een hele week manloos... Da's zeker even wennen. Maar wie weet hope goed je het bevalt hahaha.
Succes met het meubelshoppen, leuk om te doen en je te oriënteren...