vrijdag 27 februari 2009

2 jaar later of te wel een paar jaar

Regelmatig is het afgelopen jaar aan me gevraagd, hoe lang geleden is het nu ? Al een paar jaar toch ?
Vandaag is het al of pas twee jaar geleden, een paar jaar dat ik te horen kreeg dat het knobbeltje kanker heette en verwijderd moest worden.
Niet echt een dag om jaarlijks bij stil te staan, toch schoot het vandaag een paar keer door mijn hoofd.
De eerste twee belangrijke jaren na de diagnose heb ik er op zitten.
Er is het e.e.a. veranderd maar de draad is weer grotendeels opgepakt.
Volgens mij zit het allemaal wel goed, dinsdag mag ik weer voor mijn jaarlijkse mammografie en echo dan weet ik het weer "zeker".
Och, wat is zeker in dit leven, niets toch ?

Vandaag ben ik naar Den Bosch gereden naar de beurs Tuinidee. (met dank voor de gekregen kaartjes)
Ondanks het gebrek aan gezelschap heb ik me uitermate goed vermaakt. Op mijn tempo rond gelopen, gesproken met wie ik wilde en een kop koffie en broodje gegeten op het moment dat het mij uitkwam.
Met een tas vol folders/huiswerk huiswaarts gekeerd. Overweldigend wat er allemaal mogelijk is in een tuin, ik zou het wel weten als geld en ruimte geen probleem was.

Car

Geen opmerkingen: