woensdag 25 februari 2009

Blog links weer terug

Ik ben afgelopen week bezig geweest om mijn bloglayout aan te passen.
Dit is nog niet direct gelukt dus uiteindelijk heb ik mijn orginele layout maar weer terug gezet.
Hierdoor waren wel de bloglinks verdwenen welke ik vandaag weer terug heb geplaatst.
Tijdens dit terugplaatsen bleek dat het blog van Rebecca, die nu ruim een jaar geleden overleden is van het internet is verwijderd.
Jammer dat dit document verdwenen is.
Ik ben in de afgelopen periode aan het ontdekken hoe ik met Joomla een website kan bouwen, blijkt toch veel lastiger dan ik dacht.
Daarnaast ben ik de eerste twee jaar van mijn blog in boekvorm aan het uitwerken, ik gebruik hier Blurb voor waarmee je een weblog kan downloaden, het zgn slurpen.
Over enige tijd hoop ik dat de bijna 250 pagina's, voorzien van foto's hier netjes in een kast staan, mocht mijn blog dan ooit verdwenen zijn dan ligt het in ieder geval vast.

Car

1 opmerking:

Mir zei

o dat wil ik ook, in een boek, oefen even goed, en als je dan een beetje tijd over hebt................