dinsdag 29 april 2008

Naar Turkije

Dat is het leuke van weer werken, dan kan je zeggen dat je vakantie hebt.
Vrijdag vertrek ik samen met K. vanaf Zestienhoven naar Belek in Turkije, we gaan naar Ela Quality resort.
Heerlijk een weekje relaxen.
Ben erg benieuwd hoe ik me voel als ik terug kom want ik merk dat ik een spanning in mijn rug en nek aan het opbouwen ben (misschien teveel achter de computer ?)
M. moet i.v.m. zijn jaarafsluiting de komende weken flink aan de bak en kan jammer genoeg niet mee, zal beste wel even raar zijn maar het is niet anders.
Het zou heel prettig zijn als hij de komende weken een paar nieuwe collega's vindt.
(Mocht iemand een leuke praktisch ingesteld boekhoudkundig onderlegde kennis hebben laat hij dan eens kijken op de site)
Aan de andere kant vind ik het ook wel weer een uitdaging om samen met mijn zoon er op uit te trekken, had ik een jaar geleden toch niet aan moeten denken.
Ik ben nooit een mens van data geweest, weer terug lezend in mijn eigen blog zag ik dat ik vorig jaar om deze tijd mijn eerste chemokuur had gehad.
Als ik er nu aan terug denk weet ik me vooral te herinneren dat mijn nieuwe pet in de auto afvloog en onder een bus terecht kwam.

Fijne meivakantie voor wie weggaat, voor de thuisblijvers veel Nordic Walking en fiets plezier en geniet van al het groen wat uitloopt.
Mijn laptop gaat mee om contact te houden met het thuisfront, als het kan ga ik de vakantieblog bijhouden.
Na de vakantie ga ik "trainen" voor Leontien's Lady Ride een toertocht alleen voor vrouwen die op 13 juli a.s. in Rotterdam gehouden wordt.

Car

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Car.
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben met veel lekker weer.
Misschien zie ik je tijdens de Leontiens Ladies Ride. Zelf ben ik ook in training om dan mee te gaan rijden...
Groetjes Mieke

Anoniem zei

Hoi Car,

Hoop dat je met K een fijne vakantie hebt. En mocht je af en toe behoefte hebben aan een trainingsmaatje..... ik kan ook nog wel wat training gebruiken voor de ladiesride ( ga samen met Mieke :)
groetjes,
Jolanda

Anoniem zei

Hoi Car,
Misschien dat je het nog leest:
Geniet in Turkije!
Fijne week!
Liefs, Diaan

Anoniem zei

Hé: Nieuwe Lay out! Mooi!
Niks op T.V. in Turkije, hihi?
Liefs Diaan

Mariska zei

Oeps, te laat om je een fijne vakantie te wensen!
Ik hoop dat jullie het geweldig hebben in Turkije!