maandag 4 februari 2008

Popkoor uit Volle Borst !

Een lotgenoot heeft het initiatief genomen om in Rotterdam een popkoor te gaan starten.

Hierbij het oproepje in de hoop ook zo weer potentiele leden te bereiken.
Zelf loop ik al jaren met het idee om lid te worden van een popkoor, zingen kan ik niet maar ik word er wel altijd heel vrolijk van. Ik wil dan ook zeker een avond gaan kijken.
Of ik het tijdstip van 20.00 uur momenteel zelf al ga redden zal moeten blijken, van zingen krijg je tenslotte energie ?

Heb jij (borst) kanker (gehad) of voel je je betrokken bij de doelgroep en lijkt het je leuk om mee te zingen in een popkoor?
Meldt je dan aan bij het koor Uit volle borst !
Op woensdag 13 februari om 20.00 uur houden we een open meezingavond in Hoeve Vruchtenburg aan de Straatweg 171 te Rotterdam.
Samen met jouw gaan we kijken hoe we dit nieuwe koor kunnen vormen.
Iedereen die het leuk vindt kan meezingen en kijken of dat bevalt.
Voor meer informatie: Mirian Kok 06-51606312 , uitvolleborst@hotmail.com of http://uitvolleborst.hyves.nl/

Ken je toevallig iemand die bereid is om dit koor te begeleiden dan komt Mirian ook heel graag met diegene in contact. Een dirigente heeft het koor al gevonden.

Ik ben erg benieuwd wat jullie als bloglezers van dit initiatief vinden, rechts vindt je een (anonieme) korte enquete.

Car

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig initiatief... lotgenotes onder elkaar. Helaas woon ik hééééél veraf. Lieve groeten vanuit België.

Anoniem zei

hey Car,

Ik wil ook wel mee...lijkt me leuk..ik wil al heel lang lid worden van een popkoor....

Groetjes
Elia

Anoniem zei

Alleen al om de naam van het koor, zou ik het doen.Leuke vondst.
Meid wat ben je weer handig met die online enquete. Hoe kom je er op?! Geweldig.
Groetjes Annemieke

Anoniem zei

He Car, wat een leuk idee ! Ik zou zo mee willen doen, alleen is Rotterdam een beetje te ver weg voor mij ! Succes en ik hoop dat er zich veel mensen aanmelden.

gr
Marieke

Anoniem zei

Jammer dat het voor mij toch wel ietsiepietie te ver weg is.... Almelo ligr niet echt in de buurt helaas.
(ot) Het is gelukt hoor!

yvonne zei

Geweldig Car, je wordt er heel blij van.

kus, Yvonne