donderdag 21 februari 2008

Dagje ABN AMRO tennistournooi



Vorig jaar kwam er "even iets tussen" maar woensdag waren Moon en ik er weer.
Een dagje ABN AMRO tennistournooi.
Zonde toch van die lege gesponserde VIP plaatsen, wij zaten hoog en droog op een echte plastic Ahoy stoel.
Per 1 april ga ik er vanuit dat ik zelf ook weer op de baan zal staan.
Volgens Moon mag je ook onderhands serveren, dus mocht de klierwegarm niet mee willen werken dan kunnen we dat altijd nog proberen.

Verder kan ik vertellen dat het heel erg goed gaat, de energie die ik sinds vorige week voel houd aan mede denk ik door een knop die er in mijn hoofd is omgegaan en het doseren van activiteiten en dan lijkt hetwel of er dan opeens een paar leuke dingen op je pad komen waardoor je weer nieuwe plannen gaat maken en heel blij kan worden.
Zelfs de wat dikkere hand en het extra zware beurse gevoel wat het rompoedeem veroorzaakt deert me niet, het zij zo, gratis erbij gekregen, had ik afgelopen weekend maar niet zelf moeten soppen en wringen.
Heb zelfs geen zin om nog even langs Wil (lymfedrainage) te gaan we gaan nu eerst op vakantie.

En ik geef het eerlijk toe het is best wel weer heel spannend om op vakantie te gaan. Als ik terugdenk aan de week zomervakantie dan was dat zo'n teleurstelling.
Hoe reageerd de klierwegarm op de lange vliegreis en op de warmte ? Kan ik de energie vasthouden ? Zal het weer net zo zijn als voorheen even helemaal onbezorgd met z'n drietjes lekker in de zon ?
Daar ga ik voor.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaaaaaaaaaaf!!! Je bent bij het ABN Amro geweest!!! Een van mijn wensen omdaar ooit eens bij te zijn zeg!