vrijdag 15 februari 2008

Huishoudbeurs en weg met alle kankerverhalen

In het kader van we hebben momenteel de tijd dus leuke dingen plannen had ik tijdens het sporten bij H&B geopperd om een dag naar de huishoudbeurs te gaan.
In eerste instantie waren er een paar enthousiast maar rekening houdend met het feit dat je niet teveel achter elkaar moet plannen viel de een na de ander af. Uiteindelijk zijn we woensdag met z'n tweeen gegaan.
Een parkeerkaart zodat we onder de Rai konden parkeren was geregeld en kaartjes ter voorkoming van het moeten staan in een rij besteld via internet. De brabantiatractor begeleidde ons als pakezel.
We hadden afgesproken om regelmatig te gaan zitten dus "verplicht" koffie met gebak en lunchen.
Het werd een lekker dagje kopen en lopen wat we met een goed gevoel om vier uur beeindigd hebben om nog voldoende energie over te houden om thuis te komen.
Moe maar vooral erg voldaan kon ik het zelfs 's avonds nog opbrengen om te gaan kijken bij de informatieavond van het koor uit Volle Borst.
Donderdagmorgen voelde ik de euforie door mijn lichaam stromen, dat had ik toch maar mooi weer geflikt, in gedachten was ik al weer aan het solliciteren (terwijl ik mezelf heb beloofd dat ik eerst van de zomer mag genieten en echt weer eerst de oude mag worden)
Enige uren later bij Herstel en Balans had ik opeens helemaal genoeg van alle "kankerverhalen" die ik om me heen hoorde, ik wilde naar huis en weer net als gisteren helemaal onbezorgd zijn.

Vrijdagmorgen stond de afspraak op de mammapoli waarvan ik wist dat het niet meer zou zijn dan een intake gesprek.
Toch zakte vanaf het moment dat ik in de auto stapte mijn bloeddruk en had ik de arm van M. lopend naar het ziekenhuis echt even nodig.
Tijdens de behandelingen heb je voorrang tijdens het bloedprikken, nu moesten we net als ieder ander netjes met een nummertje op onze beurt wachten.
Het werd voornamenlijk een ochtendje wachten , mijn zelf meegebrachte dossier werd dankbaar gekopieerd.
10 maart mag ik terugkomen om de eerste mammagrafie en echo na de operatie te laten maken. Tevens staat dan een afspraak bij de oncoloog gepland. Ik zal dan horen of de hormoonwaarde op peil is gebleven nu de Zoladex een paar maanden gestopt is.

Dit laatste weekend voor de vakantie staat in het teken van de slaapkamer.
Hij wordt voorzien van een fris wit kleurtje.
Gelukkig wordt het gedaan en ligt bij ons alleen de taak van schoonmaken, weer inruimen en de fris gewassen gordijnen terug hangen.
Terwijl thuis gewit werd ben ik met I. boodschappen gaan doen en toen ik aansluitend langs de kapper liep ben ik naar binnen gestapt om maar meteen een stukje van mijn haar te laten knippen. Het groeit goed alleen de voorkant blijft in mijn gevoel nog een beetje dun.
In het kader van het voorjaar heb ik er ook maar direct een paar hailights in gegooid.

Car

Geen opmerkingen: