zaterdag 3 november 2007

Woman Wizard dagen /Snot en Kanker


Toen ik in juni schreef dat ik hoopte snel nog eens terug te komen had ik niet kunnen vermoeden dat ik als afsluiting van een periode afgelopen dinsdag dit keer samen met Linda (mijn chemo en bestralingsmaatje) wederom naar Texel zou vertrekken.
Allebei toch wel een beetje met de kriebels in onze buik, welke vrouwen kwamen er nog meer en zou het een beetje klikken ?
Met Mandy en Dees is er de afgelopen maanden een blogcontact ontstaan, nu zouden we elkaar live treffen.
Leuk om onbekende bekende te kunnen begroeten met een paar zoenen.

In hotel Beatrix wat exclusief voor ons was afgehuurd werden we verwelkomt met een high thea.
's Middags lag ik al op de massagetafel van Sascha die zich de afgelopen dagen ook heeft ingezet als keukenhulp.
Woensdag stonden er een tweetal workshops op het programma, een danssessie met Erica en crème maken onder leiding van Marianne die hiervoor speciaal naar Texel was gekomen.
Donderdag heb ik genoten van een schoonheidsbehandeling bij Miranda cosmetique die speciaal voor de Woman Wizard dagen haar salon weer had gesloten.
We zijn weer overladen met verwenproducten en van De Texels kadoshop kregen we wederom een cadeaubon.
In deze winkel werden we weer hartelijk verwelkomt door Margreet die ons voorzag van warme chocomel en kon er gebruik worden gemaakt van de ludieke toilet (die foto item hiervoor)
De slager verzorgde woensdagavond het stampotbuffet en als afsluiting hebben we donderdagavond gegeten bij Strandpaviljoen Paal 28 waarna we naar de vuurtoren zijn gereden om daar op het strand gezamenlijk in een kring naar boven toe te laten weten dat we er nog lang niet aankomen.
Het was eigenlijk de bedoeling om dit net als voorgaande keren te doen d.m.v. vuurpijlen maar Esmee de dochter van Annemarie lag met heftige kiespijn op bed, dit keer hebben we het dus maar naar boven toe geroepen.

Het was weer heel bijzonder om met 13 totaal verschillende vrouwen, alle geconfronteerd met borstkanker een aantal dagen door te brengen.
Openlijk te kunnen praten over de gebeurtenissen van de afgelopen periode, het woord kanker wat niet gemeden werd en de bijwerkingen van de hormoontherapie .(tja het gaat helaas niet alleen om opvliegers)
Ik heb weer heel veel geleerd en vooral ook kunnen relativeren.
We hebben gepraat, gehuild en bovenal veel gelachen. Snot en Kanker zoals een van de vrouwen het omschreef.
Lady's bedankt voor jullie openhartigheid.

Car

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Carla,
leuk om je verslag te lezen. Ik ga nu beginnen aan je gehele weblog (extra vroeg opgestaan)
liefs Annemieke

Anoniem zei

Hoi Car,
Leuk dat verslag van weer een paar dagen Texel. Fijn dat je het ook nu weer zo naar je zin hebt gehad. Een mooie afsluiting na al je behandelingen.

margreet zei

Hoi Carla,zoals je ziet zelfs op Texel word je site bekeken!
Erg indrukwekkend,k ga er binnenkort s even voor zitten, om je verhaal te lezen en te volgen.
Dank voor je leuke reactie,alle ladys waren weer zo enthousiast, t werkt dus 2 kanten op wat mij betreft..liefs vanaf n regenachtig Texel, Margreet van ''Texels'.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.