maandag 19 april 2010

Einde ontboezemingen uit Schiedam

Ons leven staat op het punt om een nieuwe spannende wending te nemen. Mede hierdoor heb ik besloten om na ruim drie jaar een punt te zetten achter dit blog. Ik hoop dat de stap die we gaan zetten ook mij weer nieuwe kansen zal bieden.

De meeste vrienden en bekenden zijn vanavond door ons per email op de hoogte gebracht. Het kan echter goed dat wij jou net gemist hebben of jij een stille lezer bent.
Wil je op de hoogte blijven van ons verdere leventje stuur mij dan een email, dan informeer ik je.

Ik wil iedereen bedanken voor het meelezen en de lieve reactie's van de afgelopen jaren.
Hoop jullie op een andere plek terug te zien. 

Liefs
Car

5 opmerkingen:

Mir zei

Heel goed! Wij denken aan de mei vakantie volgend jaar twee weken ( dus hou die logeerkamer maar vast vrij!)

Anoniem zei

prima,afsluiten en doorgaan met een nieuwe uitdaging.Aan de reactie te zien moet ik al gaan reserveren.Dat wordt dan 4 weken.

Car zei

Tja Anoniem moet ik wel weten welke naam ik in de agenda moet zetten :)

Anoniem zei

Wat zal ik je blog missen maar ik hoop dat je met een soort reisbloq samen met Kip ons op de hoogte zult houden. Ennuh fijne NY vakantie.

liefs Von

jetty zei

Nieuwe spannende wending????
Ik ben heel benieuwd en wil dus echt wel op de hoogte blijven.....