donderdag 4 juni 2009

APK weer achter de rug

Dinsdag was het weer eens tijd voor een APK'tje.
Ik heb mijn arts medegedeeld dat ik me voorlopig eerst weer eens een tijdje lekker wil voelen en in het najaar wel zal kijken of ik weer moet/wil beginnen met de zoladex.
Volgens hem was het kiezen voor goud ( zoladex incombi met tamoxifen ) of gaan voor zilver. (alleen tamoxifen) Aan mij de keus.
Doordat nu wel duidelijk is dat het "grijze" gevoel veroorzaakt werd door de zoladex stelde hij zelf voor om het onderzoek naar de werking en opname van de tamoxifen op te gaan starten.
In eerst instantie zal er bekeken worden of ik nog mee kan doen aan een onderzoek in de Reinier de Graaf en anders vond hij het een goed idee om een eens een afspraak in het Erasmus te maken.
De botdichtheidsmeting liet gedurende het laatste jaar een afname zien welke toe te schrijven is aan het zoladex gebruik. Osteopenie is het mooie woord hiervoor waarvoor een nieuwe pil afdoende zou moeten zijn.
Ik ben dus goed op weg om een "oud wijf" te worden en dat was nu net de bedoeling.

Car

2 opmerkingen:

Wendy zei

Lekker.... de mijne eind juni. Toch altijd een spannende tijd.

jetty zei

Dat je een oud wijf wil worden kan ik me voorstellen maar toch niet voor je tijd hahaha.
Snap wel wat je bedoelt. Ik heb van de arimidex ook allerlei klachten waaronder ook botontkalking.
September mag ik eindelijk stoppen met de pillen, dan zit mijn 5 jaar slikken er gelukkig op!
Achteraf snel gegaan.. (dit ter bemoediging ;-) )