maandag 17 november 2008

De Winterkoningin gaat binnenkort in premiere

Het speelschema van de Winterkoningin, de kerstvoorstelling van Jeugdtheater Hofplein waarin K. meespeelt staat online.
De weekenden staan al een tijdje in het teken van repeteren.
Zondag 21 december a.s. is de feestelijke première van cast B waarin K. speelt.

Wil je de 21e er bij zijn of ga je op een andere datum de voorstelling bezoeken laat het ons weten, wij zullen de komende periode ook regelmatig in de zaal zitten en een enkele keer als kookouder een kijkje achter de schermen nemen. We vinden het leuk om jullie daar te treffen.
Vindt je het overigens leuk om nog eens terug te blikken op vorige voorstellingen waarin K. meespeelde hier vind je het Spaces blog wat ik in de periode 2005-2007 hierover heb bijgehouden.

Car

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga graag een keer met jullie mee!
X, Man

Mir zei

mijn neef als gans, dat willen wij natuurlijk niet missen, alleen ........wanneer, ik heb het er nog even over, beetje ontspanning is ook altijd goed!

Anoniem zei

Hoi Carla,
Ik heb net kaartjes gereserveerd voor de middagvoorstelling op Za 27-12. Leuk hoor, heb er zin in. Ik zocht iets leuks voor in de kerstvakantie.We zijn nieuwsgierig! Liefs, Daan

Marlou zei

Bijzondere blog. Ik zie jullie vast een keer als jullie naar onze gans K. komen kijken of komen koken.

Groet,
Marlou Stolk
regie-assistent Winterkoningin