woensdag 20 augustus 2008

Weer terug op het honk

We zijn weer terug van vakantie. Hebben prachtig weer gehad en menig een die op de camping rond liep was flink gebruind door de zon.
Heerlijk was het om de zon op je huid te voelen en heel de dag buiten te zijn. Kamperen is tenslotte als het goed is buiten leven.
Voorheen kon ik ook wel eens heerlijk bakken in de zon wat dan vaak tot gevolg had dat ik 's avonds nog wel eens flink verbrand was.
Factor 30 is dit jaar ruim gesmeerd en ik heb zoveel mogelijk de schaduw opgezocht want zon en verbranden ben ik gaan associëren met huidkanker.
Een plek op mijn rug was voldoende. Dus nee ik ben niet zwart verbrand.

M. is direct maandag voor een paar dagen naar Stockholm vertrokken en K. doet zijn best om een bijbaantje te bemachtigen bij een call-centrum (je weet wel van die vervelende mensen die je bellen op de meest ongelegen momenten) hij heeft in zijn hoofd dat er toch maar een scooter moet komen zodra hij 16 jaar wordt.
Zelf ben ik dinsdag weer naar mijn werk gegaan en het was weer tijd voor de Zoladex.
Dit keer prikte de huisarts goed, in de vakantie heb ik n.l. geruime tijd met een flinke bloeduitstorting net boven mijn bikinibroek rondgelopen.
Het UWV dreigde roet in de proefplaatsing te gooien.
Er was mondeling beloofd dat de plaatsing i.v.m. de vakantie met een maand verlengd zou worden en er zijn wat cursussen toegezegd (o.a. Navision/ Microsoft ERP) maar er was weer eens niets officieel geregeld en de medewerker van het UWV bleek tot 1 september op vakantie.
Stond in de startblokken om een klacht in te gaan dienen maar vandaag heeft het reïntegratiebureau kunnen regelen, doordat er toevallig iemand van het UWV bij hen op kantoor kwam voor een gesprek, dat er nu toch e.e.a. op papier staat.
Komende weken moet ik met mijn werkgever definitief de arbeidsvoorwaarden gaan bespreken zodat ik 1 oktober officieel in dienst kan treden.
Het aantal uren blijft nog even lastig. Voor het werk is het nodig dat ik minimaal 16 uur ga maken, heb echter de afgelopen periode gemerkt dat dat echt nog teveel van het goede is, zeker als ik het wil verdelen over twee werkdagen.
Zo na een vakantie merk je goed de verschillen van totale ontspanning in de warmte en weer in actie komen hier in Nederland.
Spieren zijn strammer, opvliegers zijn meer aanwezig zal dat komen door het binnen zijn ? en mijn arm is door de belasting ook weer van de partij.

We zijn weer op het honk.

Car

Geen opmerkingen: