maandag 29 oktober 2007

Klaar voor Texel

Mijn tas staat gepakt, klaar voor Texel.

Vorige week een heerlijk relaxt herfstvakantie weekje gehad zonder geloop naar het ziekenhuis.
Ben de afgelopen maanden zo intensief met mijn borstkanker bezig geweest dat het onwennig voelt om opeens "vakantie" te hebben die gebruikt moet worden om energie te herwinnen. Merk ook dat de kou me is overvallen, heb het de gehele dag wisselend koud en warm, de kou zit nu al in mijn botten.
Het rare is dat ik de afgelopen maanden prima heb kunnen slapen maar mijn gedachten zijn sinds vorige week volop aan het malen wat een onrustige nachtrust opleverd.
Sinds drie weken heb ik mijn nieuwe bril op, opeens met cilinder en leesgedeelte en ook dat wil nog niet zo wennen.

Donderdag is Michelle, een 3de jaars fotostudente aan de Koninklijke Academie voor de Beeldende Kunsten in Den Haag voor een fotoshoot bij ons thuis geweest.
Ze is bezig met een integer portret van volgens haar krachtige vrouwen geconfronteerd met borstkanker en wil hiermee bereiken dat er voorbij gegaan wordt aan de sexualiteit van borsten.
Over enige tijd volgt er een expositie en misschien zelfs een boek.
Het leuke is dat verschillende (b)log lotgenoten meewerken aan dit project.
Voor mij betekende de medewerking een stapje in de afsluiting van een periode.

Donderdagavond hebben we na enige maanden V en G weer eens gezien en vrijdagavond was het Arinso avond bij Don Giovanni met na afloop een latenight show van de nieuwe productie de Nieuwe kleren van de keizer.
Volgend weekend is het laatste speelweekend, voor K. weer een afsluiting van een leuke bijzondere tijd.
Na deze dagen had ik het weekend echt even nodig om weer bij te tanken, gas terugnemen was het devies.

Car

1 opmerking:

Anoniem zei

De groeten aan Texel, deze keer in een andere formatie, veel plezier.
Mir