woensdag 18 november 2009

Energieleveranciers vergelijken

Het einde van het jaar nadert, de nieuwe polissen inclusief voorwaarden vallen op de mat.
Sinds ik het hoppen en de kortingen die hiermee te verdienen zijn heb ontdekt ben ik genoodzaakt om me hier elk jaar weer opnieuw in te verdiepen. Voordat je het weet krijg je anders een contract met variabele vaak hogere tarieven aan je broek.
Dat werd dus weer een avondje verplicht surfen,de opzegtermijn nadert nl.
Een andere ziektekostenverzekeraar naast Delta Lloyd die ruim is,of eigenlijk was, in het vergoeden van alternatieve geneeswijze en brillenglazen heb ik nog niet gevonden. Daarbij moet ik dan ook nog rekening houden met acceptatie, niet elke maatschappij wil mij met mijn voorgeschiedenis.
Wel een nieuwe gas en electra leverancier de keuze is gevallen op een jaarcontract bij :
Adverteren bij Daisycon

Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
Binnenkort worden ook de internet en telefoonleverancier onder de loep gehouden.

Car

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe groot is het verschil?Krijg je ook nog een vergoeding?

Car zei

Ongeveer een 300 euro per jaar en dan zaten we al niet meer bij de hier in de buurt gebruikelijke energieleverancier.
Maarre wie ben jij eigenlijk Anoniem ?

www.energieleveranciersvergelijken.be zei

Voor de Belgen die dit blog ook lezen; ik ben net overgestapt en heb de prijzen en ervaringen vergeleken op http://www.energieleveranciersvergelijken.be

Echt een makkelijke manier om geld te besparen!